Kumppanuus
Nenäpäivä on tauolla
Nenäpäivän toiminta on tällä hetkellä tauolla. Perinteistä Ylen Nenäpäivä-lähetystä ei nähdä vuonna 2024.
Säätiö jatkaa edelleen toimintaansa ja kartoittaa mahdollisuuksia kampanjan järjestämiseen tulevaisuudessa. Tiedotamme jatkosta mahdollisimman pian.
Osallistuminen tekee tutkitusti hyvää
Nenäpäivä koetaan mielekkäänä tapana osallistua hyväntekeväisyyteen. Valtaosa kumppaneista kertoo yhteistyön vaikuttaneen positiivisesti yrityksen maineeseen ja brändiin.
suosittelee yhteistyötä
kertoo kampanjan tavoitteiden täyttyneen
Täyden kympin yhteistyö!
Kaj Raiskio, OAJ
Miten yrityksesi voi olla mukana?
Tee
yrityslahjoitus
Yrityslahjoitus on vaivaton
mutta äärettömän arvokas apu
lasten hyväksi tehtävässä työssä. Kiitoksena lahjoituksesta tarjoamme viestintäpaketin sekä mahdollisuuden saada yrityksen tervehdysteksti Nenäpäivä-lähetykseen.
Nenäpäivä
henkilöstötapahtumassa
Nenäpäivä-kampanja taipuu moneen yrityksen sisäiseen tapahtumaan, virkistyspäivistä liikuntahaasteisiin ja vaikka Nenäpäivä-katsomoon.
Voisiko työnantaja tuplata henkilöstön keräämän potin?
Nenäpäivä osana tuote/palvelumarkkinointia
Tuote- tai palvelukampanjan aikana yritys lahjoittaa sovitun summan tai prosenttiosuuden tietyn tuotteen, tuoteryhmän tai palvelun tuotoista Nenäpäivä-kampanjalle ja sitä kautta järjestöjen hankkeisiin.
Digikeräys työpaikalla
Nenäpäivä-keräykseen voi osallistua vaivattomasti verkossa ryhtymällä digikerääjäksi. Perustakaa oma digitaalinen keräyslipas ja kutsukaa mukaan henkilöstönne tai asiakkaanne! Voitte seurata keräyssivultanne lahjoituspottinne kasvamista ja lahjoittajien terveisiä.
Pro bono -yhteistyö
Nenäpäivän pro bono -kumppanina yrityksenne voi tukea kampanjaa lahjoittamalla yrityksen ammattiosaamista, mainos- tai tapahtumatilaa.
Nenäpäivän kumppanuuspaketit
Pääyhteistyökumppanuus
Kun organisaatiosi sitoutuu vähintään 50 000 euron lahjoitukseen, saatte suurimman ilon ja hyödyn omasta kampanjastanne.
Pääyhteistyökumppanuuteen kuuluu mm. kattava viestintäpaketti sekä tiivis yhteistyö Nenäpäivä-säätiön kanssa kampanjan suunnittelussa ja toteutuksessa.
Pääyhteistyökumppanina organisaatiosi saa laajan näkyvyyden kaikissa Nenäpäivän kanavissa ja markkinointimateriaaleissa. Lisäksi pääsette osallistumaan Nenäpäivän kumppanitapahtumiin.
Yhteistyökumppanuus
Nenäpäivän yhteistyökumppanina organisaatio sitoutuu 10 000 euron lahjoitukseen kampanjavuoden aikana.
Saatte käyttöönne valmiin viestintäpaketin sekä Nenäpäivä-säätiön ideointiapua ja tukea kampanjointiin.
Pääsette myös osallistumaan Nenäpäivän kumppanitapahtumiin ja saatte logon Nenäpäivän nettisivuille.
Yrityslahjoitus
Mikäli yrityksesi haluaa helpon ja nopean tavan osallistua Nenäpäivä-kampanjaan, yrityslahjoitus on silloin hyvä valinta. Saatte meiltä valmiit viestintämateriaalit jolla kertoa osallistumisesta ja haastaa muutkin mukaan. Yrityslahjoituksen voi tehdä täällä.
Avun vie perille yhdeksän luotettavaa järjestöä
Nenäpäivää vietetään, jotta jokaisella maailman lapsella olisi mahdollisuus hyvään ja turvattuun elämää. Ajankohtaisten kriisien vuoksi yhä useampi lapsi on tuen tarpeessa ja Nenäpäivää tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.