image-1024x1024.png

Nenäpäivä on tauolla

Nenäpäivän toiminta on tällä hetkellä tauolla. Perinteistä Ylen Nenäpäivä-lähetystä ei nähdä vuonna 2024.

Säätiö jatkaa edelleen toimintaansa ja kartoittaa mahdollisuuksia kampanjan järjestämiseen tulevaisuudessa. Tiedotamme jatkosta mahdollisimman pian.

Osallistuminen tekee tutkitusti hyvää

Nenäpäivä koetaan mielekkäänä tapana osallistua hyväntekeväisyyteen. Valtaosa kumppaneista kertoo yhteistyön vaikuttaneen positiivisesti yrityksen maineeseen ja brändiin.

Infograafi 100%

suosittelee yhteistyötä

kampanjanonnistuminen.png

kertoo kampanjan tavoitteiden täyttyneen

Kympin yhteistyö

Täyden kympin yhteistyö!

Kaj Raiskio, OAJ

Miten yrityksesi voi olla mukana?

Käsi ja sydän

Tee
yrityslahjoitus

Yrityslahjoitus on vaivaton
mutta äärettömän arvokas apu
lasten hyväksi tehtävässä työssä. Kiitoksena lahjoituksesta tarjoamme viestintäpaketin sekä mahdollisuuden saada yrityksen tervehdysteksti Nenäpäivä-lähetykseen.

Lahjoita

Ikoni jossa kädet hurraavat

Nenäpäivä
henkilöstötapahtumassa

Nenäpäivä-kampanja taipuu moneen yrityksen sisäiseen tapahtumaan, virkistyspäivistä liikuntahaasteisiin ja vaikka Nenäpäivä-katsomoon. 
Voisiko työnantaja tuplata henkilöstön keräämän potin?

Katso ideoita tapahtumiin

Ikoni, jossa näytetään peukaloa

Nenäpäivä osana tuote/palvelumarkkinointia

Tuote- tai palvelukampanjan aikana yritys lahjoittaa sovitun summan tai prosenttiosuuden tietyn tuotteen, tuoteryhmän tai palvelun tuotoista Nenäpäivä-kampanjalle ja sitä kautta järjestöjen hankkeisiin.

Lue esimerkki tuoteyhteistyöstä

Puhelin ikoni

Digikeräys työpaikalla

Nenäpäivä-keräykseen voi osallistua vaivattomasti verkossa ryhtymällä digikerääjäksi. Perustakaa oma digitaalinen keräyslipas ja kutsukaa mukaan henkilöstönne tai asiakkaanne! Voitte seurata keräyssivultanne lahjoituspottinne kasvamista ja lahjoittajien terveisiä.

Perusta oma keräys tästä

ikonit.png

Pro bono -yhteistyö

Nenäpäivän pro bono -kumppanina yrityksenne voi tukea kampanjaa lahjoittamalla yrityksen ammattiosaamista, mainos- tai tapahtumatilaa.

Lue esimerkki pro bono -yhteistyöstä

Nenäpäivän kumppanuuspaketit

Pääyhteistyökumppanuus

Kun organisaatiosi sitoutuu vähintään 50 000 euron lahjoitukseen, saatte suurimman ilon ja hyödyn omasta kampanjastanne.

Pääyhteistyökumppanuuteen kuuluu mm. kattava viestintäpaketti sekä tiivis yhteistyö Nenäpäivä-säätiön kanssa kampanjan suunnittelussa ja toteutuksessa.

Pääyhteistyökumppanina organisaatiosi saa laajan näkyvyyden kaikissa Nenäpäivän kanavissa ja markkinointimateriaaleissa. Lisäksi pääsette osallistumaan Nenäpäivän kumppanitapahtumiin.

Yhteistyökumppanuus

Nenäpäivän yhteistyökumppanina organisaatio sitoutuu 10 000 euron lahjoitukseen kampanjavuoden aikana. 

Saatte käyttöönne valmiin viestintäpaketin sekä Nenäpäivä-säätiön ideointiapua ja tukea kampanjointiin. 

Pääsette myös osallistumaan Nenäpäivän kumppanitapahtumiin ja saatte logon Nenäpäivän nettisivuille.

Yrityslahjoitus

Mikäli yrityksesi haluaa helpon ja nopean tavan osallistua Nenäpäivä-kampanjaan, yrityslahjoitus on silloin hyvä valinta. Saatte meiltä valmiit viestintämateriaalit jolla kertoa osallistumisesta ja haastaa muutkin mukaan. Yrityslahjoituksen voi tehdä täällä.

Avun vie perille yhdeksän luotettavaa järjestöä

Nenäpäivää vietetään, jotta jokaisella maailman lapsella olisi mahdollisuus hyvään ja turvattuun elämää. Ajankohtaisten kriisien vuoksi yhä useampi lapsi on tuen tarpeessa ja Nenäpäivää tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.

Lue lisää järjestöjen työstä »

Lue 1+5 syytä miksi kumppanuus kannattaa »

Nenäpäivän järjestöt