Opetusalan ammattijärjestö, OAJ
Opettajien sydän sykkii hyvälle.
Opettajien sydän sykkii hyvälle.
Tehdään maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan!
Minisun on mukana auttamassa maailman lapsia.
Heltti on mukana auttamassa maailman lapsia.
Medifon on mukana auttamassa maailman lapsia.
PS-kustannus on mukana auttamassa maailman lapsia opus kerrallaan.
Tuuma on mukana auttamassa maailman lapsia.
Kumma-kustannus auttaa maailman lapsia tarina kerrallaan.
Lehtikuningas.fi on mukana auttamassa maailman lapsia.
Cabb on mukana auttamassa maailman lapsia.
Riihimäen pieni lelukauppa on Nenien virallinen myyntipaikka.
Kattokeskus on mukana auttamassa maailman lapsia.
Positiivarit ja Nenäpäivä etsivät yhdessä Vuoden Positiivisinta Suomalaista.
Tampereen pieni lelukauppa on Nenien virallinen myyntipaikka.
LM Someco terävöittää Nenäpäivän viestintää sosiaalisessa mediassa.
Drama Queen suunnittelee Nenäpäivä-kampanjan markkinointiin nenäkästä sisältöä.
Laurean restonomiopiskelijat mukana Nenäpäivässä kauppakeskustempauksin!
Savon ammattiopisto on mukana auttamassa maailman lapsia.
Sedulaiset ovat mukana auttamassa maailman lapsia
JCDecaux pitää huolen, että Nenäpäivä näkyy katukuvassa.
Lions Clubit ympäri Suomen ovat mukana eri tavoin maailman lasten hyväksi.
Välittää lahjoituspuhelut ja -tekstiviestit perille ja palvelee verkkosivujen chatissa.
Nostemedia nostaa Nenäpäivän esiin medioissaan findance.com, VAU.fi, Valitut Palat ja Salkunrakentaja.
Generaxion huolehtii, että Nenäpäivä näkyy Googlessa.
EY on mukana tukemassa maailman lapsia.
JP Postitus on Nenäpäivän virallinen paino ja postittaja.
Liana Tecnologies vie Nenäpäivän uutiskirjeet ja tiedotteet perille.
Mall Voice saa Nenäpäivän viestin kuulumaan kauppakeskuksissa ympäri Suomen.
Securycastin avulla lahjoitukset löytävät tiensä Nenäpäivälle.
Napa Agencyn kuvittaja Kati Närhen kynästä syntyi Nenä-piirroshahmo.