Opetusalan Ammattijärjestö OAJ
Opettajien sydän sykkii hyvälle.
Opettajien sydän sykkii hyvälle.
Tehdään maailmasta parempi paikka pizza kerrallaan!
Fondia on mukana tukemassa maailman lapsia.
Minisun on mukana tukemassa maailman lapsia.
Medifon on mukana tukemassa maailman lapsia.
PS-kustannus on mukana tukemassa maailman lapsia opus kerrallaan.
Tuuma on mukana tukemassa maailman lapsia.
Kumma-kustannus auttaa maailman lapsia tarina kerrallaan.
Kattokeskus on mukana tukemassa maailman lapsia.
Lehtikuningas.fi on mukana tukemassa maailman lapsia.
Cabb on mukana tukemassa maailman lapsia.
Lions Clubit ympäri Suomen ovat mukana eri tavoin maailman lasten hyväksi.
Positiivarit ja Nenäpäivä etsivät yhdessä Vuoden Positiivisinta Suomalaista.
Laurean restonomiopiskelijat mukana Nenäpäivässä kauppakeskustempauksin!
Tampereen pieni lelukauppa on Nenien virallinen myyntipaikka.
Riihimäen pieni lelukauppa on Nenien virallinen myyntipaikka.
EY on mukana tukemassa maailman lapsia.
PING Helsinki huolehtii vaikuttajayhteistyöstä ja kasvattaa Nenäpäivän somenäkyvyyttä.
LM Someco terävöittää Nenäpäivän viestintää sosiaalisessa mediassa.
Drama Queen suunnittelee Nenäpäivä-kampanjan markkinointiin nenäkästä sisältöä.
JCDecaux pitää huolen, että Nenäpäivä näkyy katukuvassa.
Välittää lahjoituspuhelut ja -tekstiviestit perille.
Nostemedia nostaa Nenäpäivän esiin medioissaan uutisankka.com, penkkiurheilu.com, futisfani.com, kiekkofani.com, findance.com, VAU.fi, Liiga.fi, Päivän Lehti, Flavorado.com, Klangi.fi ja Valitut Palat.
Generaxion huolehtii, että Nenäpäivä näkyy Googlessa.
JP Postitus on Nenäpäivän virallinen paino ja postittaja.
Liana Tecnologies vie Nenäpäivän uutiskirjeet ja tiedotteet perille.
Mall Voice saa Nenäpäivän viestin kuulumaan kauppakeskuksissa ympäri Suomen.
Securycastin avulla lahjoitukset löytävät tiensä Nenäpäivälle.
Napa Agencyn kuvittaja Kati Närhen kynästä syntyi Nenä-piirroshahmo.