Ylpeästi hyvällä asialla! Generaxion vauhdittaa Nenäpäivän digimarkkinointia
Nenäpäivä-kampanja tavoittaa vuosittain jokaisen suomalaisen, mutta kunnianhimoisella kampanjalla on kunnianhimoiset tavoitteet. Vuonna 2022 Nenäpäivä pyrkii kasvattamaan digitaalista näkyvyyttä ja varainhankintaa entisestään.
Kampanja saa jälleen tänä vuonna tukea digitaalisen markkinoinnin asiantuntijayritys Generaxionilta, joka on toiminut Nenäpäivän kumppanina jo kolmena vuotena peräkkäin.
“Koko työyhteisö on tuntenut ylpeyttä, että teemme hyviä asioita bisneksen ohella”, kertoo viestintäpäällikkö Jutta Luostarinen.
“Generaxionilla meillä on periaattena se, että lahjoitamme asiantuntemustamme sosiaalisen oikeudenmukaisuuden edistämiseen. Vastuullisuus on meille ylipäätään tärkeä arvo. Se tarkoittaa meille tekoja, joilla vähennämme ympäristökuormitusta ja edistämme ihmisten hyvinvointia sekä liiketoiminnan vastuullista kasvua.”
Pitkien koronavuosien jälkeen ja Ukrainan sodan myötä tarve kehitysyhteistyölle on kasvanut entisestään. Myös ilmastonmuutos vaikeuttaa tilannetta kehittyvissä maissa.
“Haluamme olla mukana rakentamassa reilumpaa maailmaa ja haastamme itseämme kasvamaan yritykseksi, jonka kaikilla toimilla on tulevaisuudessa positiivinen vaikutus”, Luostarinen kertoo.
Generaxionissa pidetäänkin marraskuussa peukut pystyssä mahdollisimman suuren lahjoituspotin keräämiseksi.
“Henkilökuntamme aikoo viritellä kisastudiota seuratakseen Nenäpäivää ja lahjoituspotin kertymistä porukalla.“
Nenäpäivän kumppaneista 100% suosittelee yhteistyötä. Myös Generaxionissa ollaan oltu tyytyväisiä. “Ehdottomasti voimme suositella kumppanuutta: asiantuntijoitamme ei todellakaan ole tarvinnut kahta kertaa kysyä mukaan, vaan kaikki ovat ilolla kantaneet kortensa kekoon hyvän asian puolesta”.
Nenäpäivää vietetään 11.11.2022.