Parturi-kampaamoketju Cutters mukaan Nenäpäivään
Nenäpäivä-säätiössä iloitaan uudesta kumppanuudesta: parturi-kampaamoketju Cutters lähtee mukaan tukemaan maailman lapsia lahjoittamalla kampanjan aikana euron jokaisesta ostetusta hiustenleikkauksesta Nenäpäivä-järjestöjen tärkeisiin hankkeisiin.
Parturi-kampaamoketju Cutters lähtee tänä vuonna tukemaan maailman lapsia Nenäpäivä-kampanjan uutena kumppanina. Kampanjan aikana jokainen hiustenleikkuun tarpeessa oleva voi tehdä helposti hyvää osallistumalla käynnin yhteydessä maailman lasten auttamiseen. Jokaisesta ostetusta hiustenleikkuusta lahjoitetaan yksi euro Nenäpäivälle kampanja-ajalla 23.10.-12.11.2023.
Cutters on hiustenleikkauksiin erikoistunut ketju, joka tarjoaa tehokkaita ja laadukkaita hiustenleikkauksia kaikille asiakkaille, samalla hinnalla iästä, sukupuolesta ja mallista riippumatta. Ketjulla on yhteensä 16 salonkia eri kaupungeissa ympäri Suomea.
”Lähdemme mukaan Nenäpäivään, koska on osa arvojamme antaa takaisin, ja tämän kampanjan avulla toivomme innostavamme muita yrityksiä ja asiakkaita tekemään samoin” toteaa yrityksen toimitusjohtaja Akipekka Ikonen.
”Cuttersin konsepti on tarkoitettu kaikille ja osallistuminen tuntui luontevalta, koska Nenäpäiväkin haluaa mukaan kaikenlaiset ihmiset ympäri Suomea” lisää yrityksen markkinointivastaava Karri Niinivaara.
Yritys on asettanut keräystavoitteekseen 10 000 euroa. Niinivaara arvioi, että tavoite saadaan täyteen vaivatta kampanja-aikana. Cutters on Pohjoismaiden suosituin parturikampaamo-ketju ja yritys on Suomessakin tämän vuoden puolella avannut uudet toimipisteet mm. Helsingin kauppakeskus Forumiin, Seinäjoen Ideaparkiin sekä Kuopion Matkukseen.
“Hiustenleikkuu kannattaa ajoittaa nyt ihan erityisen hyvästä syystä loka-marraskuun vaihteeseen. Kiitos Cutters, että olette mukana tekemässä hyvää!”, iloitsee Nenäpäivä-säätiön kumppanuuspäällikkö Anu Liisanantti.