Tue lasten lukutaitoa lehti kerrallaan – Lehtikuningas Nenäpäivän kumppaniksi
07.09.2022
Tänä syksynä Nenäpäivä-kampanjassa tuetaan lasten lukutaitoa lähellä ja kaukana. Uuden yhteistyön myötä tilaamalla lehden lapselle Suomessa voi tukea samalla maailman lasten lukutaitoa.
Taustalla on Nenäpäivä-säätiön uusi kumppani, Mediafy Magazines Oy. Mediafy omistaa Lehtikuningas.fi-verkkokaupan, jossa on Suomen laajin valikoima kotimaisia ja ulkomaisia lehtiä. Kampanjan aikana jokaisesta Koululainen, Bamse, Hevoshullu ja Pets-lehden tilauksesta lahjoitetaan euro tämän vuoden Nenäpäivä-keräykseen.
– Me Lehtikuninkaalla tiedämme, kuinka tärkeää lukutaito on, joten haluamme kutsua kaikki kanssamme tukemaan tätä tärkeää asiaa, kertoo Reetta Ilomäki, Mediafy Magazinesin maajohtaja.
– Yksi pitkäaikaisista tavoitteistamme on tehdä liiketoimintamme ohella myös hyvää. Nenäpäivä oli meille helppo valinta, koska yhteistyön kautta voimme tukea kerralla yhdeksää järjestöä ja sitä kautta auttaa kaikista heikoimmassa asemassa olevia lapsia ympäri maailman. Mielestämme jokaisella lapsella olisi oltava oikeus ravintoon, koulutukseen, turvaan sekä terveyteen ja Nenäpäivä pyrkii tekemään näistä tavoitteista totta!
Nenäpäivä-säätiön kumppanuuskoordinaattori Anna Seligson iloitsee yhteistyöstä. – Todella hienoa saada Lehtikuningas mukaan Nenäpäivään. Tämän yhteistyön myötä voimme tuoda yhdessä esille lasten lukutaidon tärkeyttä niin kotimaan kuin maailman lapsille.
Nenäpäivää vietetään tänä vuonna 11.11. Lehtikuninkaan kampanja-aika on 5.9.-13.11.2022.