Jo viides vuosi yhteistyötä Minisunin kanssa

Jo viides vuosi yhteistyötä Minisunin kanssa

Artikkelin julkaisu päivämäärä

24.05.2021

Jaa sosiaalisessa mediassa

Minisun
Minisun mukana Nenäpäivässä

Suomalainen perheyhtiö Verman jatkaa Nenäpäivän yhteistyökumppanina aurinkoisella Minisun D-vitamiini brändillään jo viidettä vuotta peräkkäin. Verman edistää terveyttä ja hyvinvointia Suomessa ja Nenäpäivän kautta se pääsee edistämään itselleen tärkeitä arvoja myös maailman heikoimmassa asemassa oleville lapsille. Minisun-brändi tunnetaan vahvana, aurinkoisena ja positiivisena brändinä, aivan kuten Nenäpäivä, ja molemmat brändit tukevatkin hienosti toinen toisiaan.

Buustia myyntiin

“Yhteistyö Nenäpäivän kanssa on lisännyt Minisunin näkyvyyttä sekä kasvattanut myyntiä selvästi kampanjan aikana. Nenäpäivällä onkin oma tärkeä paikkansa Minisunin ja apteekkien vuosittaisessa kampanjakalenterissa loka-marraskuussa. Kampanjaa on kehitetty tiiviissä yhteistyössä Nenäpäivä-säätiön kanssa ja siihen on ideoitu uusia elementtejä vuosi vuodelta”, kertoo yhteistyön startannut kaupallinen johtaja Juha Teikari.

Positiivista mieltä ja parempaa työhyvinvointia

Lisäksi se on mahdollistanut erilaisen ja erottuvan tavan markkinoida ja viestiä. Minisunin osalta sosiaalisen median (IG, FB) tavoittavuus onkin Nenäpäivä-teemaisten sisältöjen kautta noussut merkittävästi. Lisäksi Minisun pystyy hyödyntämään Nenäpäivän kanavia oman viestinsä jalkauttamisessa vahvasti koko kansaa puhuttelevaksi brändiksi.

Myyntikampanjan rinnalla Vermanilla on ollut tärkeänä tavoitteena henkilöstön mukaan innostaminen yhdessä hyvän tekemiseen. Henkilöstö onkin suurella sydämellä ja valtavalla innolla lähtenyt mukaan. Syksyisin vermanilaiset taukojumppaavat tai lankuttavat maailman lasten hyväksi parin kuukauden ajan. Yritys lahjoittaa jokaisesta treenaajasta euron Nenäpäivälle. “Henkilöstö on mielellään tässä mukana, kun taustalla on syvempi merkitys ja jokaisella eurolla tarkoitus. Koko henkilöstö on sitä mieltä, että tämä on kiva juttu ja tässä halutaan olla mukana”, kertoo Juha Teikari. “Olemme todella iloisia, että saamme jatkaa tätä upeaa yhteistyötä Vermanin kanssa. Terveys on yksi Nenäpäivän pääteemoista ja onkin hienoa, että olemme löytäneet sitä tukemaan suomalaisen perheyhtiön ja heidän tuotevalikoimastaan juurikin Minisunin positiivisen ja aurinkoisen brändin”, iloitsee Nenäpäivän kumppanuuspäällikkö Johanna Mäkelä.

Lue lisää Nenäpäivän yhteistyökumppanuudesta »